Heeft je bedrijf een gebrek aan young energy? Laat het weten. Dan komen we snel langs met BOOOMer Energy Drink. En om je te laten zien hoe jongeren jouw team een boost kunnen geven.
Contact usKun jij niet wachten om aan de slag te gaan bij een bedrijf bij jou in de buurt? Bedrijven genoeg die jouw young energy goed kunnen gebruiken.
Onze vacaturesWil jij weten hoe young energy het verschil maakt? Check YOUNG: ons online magazine vol inspirerende verhalen, praktische tips en inzichten over jongeren en werk.
Lees YOUNG Magazine-
Een recruitment agency met een energy drink?
-
Gen Z infused? Zit er echt Gen-Z extract in het blikje?
-
Waarom maken jullie deze campagne?
-
Wordt er echt zo veel geluld over jongeren?
-
Hebben jullie wat tegen ouderen ofzo?
-
Het statiegeld werkt niet, hoe zit dat?
En misschien starten we volgend jaar ons eigen F1 team. Who knows.
Wat? Serieus?
Simpel. Omdat de wereld niet zonder jongeren kan. En omdat er nu veel te veel over ze wordt geluld. Over hoe ze werken en leven. Over wat ze vinden en waar ze voor staan. Over dat vroeger alles beter was. Onzin natuurlijk. Boomer-gedrag. En met zo’n mindset schiet niemand wat op. Dus hoogste tijd dat dat gelul stopt. En dat jongeren eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen. Want zonder jongeren valt alles stil. Work needs young energy.
Ja. En vooral over Gen Z. De socials staan vol met nasty comments. Online vind je allerlei bullshit-artikelen, waarin Boomers een hele generatie wegzetten als niet te coachen sneeuwvlokjes die geen idee hebben wat werken is en bij het minste of geringste een burn-out hebben. En hoor jij echt nooit Gen Z stereotypen voorbij komen op de werkvloer of via vrienden en familie? Wij in ieder geval wel. Doodvermoeiend. En niemand heeft er wat aan.
Absoluut niet. Wij zijn tegen Boomer-gedrag: een mindset van vasthouden aan het oude. Van vroeger was alles beter en de jeugd van tegenwoordig kan niks. Ouderen kunnen Boomers zijn, maar Boomers zijn niet per definitie ouderen.
We willen gesprekken tussen Gen Z’ers en Boomers op gang brengen. Laten zien en voelen met welke negativiteit jongeren regelmatig te maken krijgen. Zo hopen we Gen Z’ers en Boomers juist bij elkaar te brengen. Maar voordat dat kan gebeuren, willen we eerst meer begrip tussen generaties kweken. Door verschillen uit te vergroten bijvoorbeeld. Door patronen in gedrag en communicatie te benoemen. Door een spiegel voor te houden. En ja, soms door gewoon een beetje te rellen.
Er is iets misgegaan waardoor het statiegeld op de blikjes nog niet is geactiveerd. Dit betekent dat je de blikjes momenteel nog niet kunt inleveren. Weggooien is natuurlijk een optie. Of bewaar je blikje(s) nog even. Zodra het statiegeld ‘werkt’, laten we het je weten via onze socials.