De energie van jongeren is moeilijk te vangen, maar wij hebben het gebotteld. BOOOMer Energy Drink is rocket fuel voor elke werkvloer. Een krachtige metafoor voor young energy.
Wil jij een voorproefje van de oneindige energie van jongeren?
Merk jij dat je niet meer zo soepel met verandering omgaat als vroeger? Heb je collega’s die al aan quiet quitting deden voordat het een TikTok-trend werd? Wordt er binnen jullie bedrijf geklaagd over de jeugd van tegenwoordig? Dan kunnen jullie wel wat young energy gebruiken.
Vul hiernaast je gegevens in. Dan komen we snel langs met een flinke dosis BOOOMer Energy Drink. En om je te laten zien hoe jongeren jouw team een boost kunnen geven.
Hoe Boomer is jouw werkvloer?
Speel Boomer Bingo en je bent er zo achter.
Hoor of zie je iets van de kaart? Afkruisen. Kaart vol?
Dan heb je duidelijk young energy nodig. Bingo!
-
Waarom maken jullie deze campagne?
-
Nou, bij mij zijn de jongeren juist niet vooruit te branden. Wat nu?
-
Waar vind ik meer info over jongeren en werk?
-
Hebben jullie wat tegen ouderen ofzo?
-
Het statiegeld werkt niet, hoe zit dat?
Simpel. Omdat de wereld niet zonder jongeren kan. En omdat er nu veel te veel over ze wordt geluld. Over hoe ze werken en leven. Over wat ze vinden en waar ze voor staan. Over dat vroeger alles beter was. Onzin natuurlijk. Boomer-gedrag. En met zo’n mindset schiet niemand wat op. Dus hoogste tijd dat dat gelul stopt. En dat jongeren eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen. Want zonder jongeren valt alles stil. Work needs young energy.
Grote kans dat jullie elkaar nog niet goed begrijpen. Geen wonder dat het dan nog niet perfect werkt. Maar dat hebben we samen zo opgelost. Neem snel contact met ons op.
Lees YOUNG Magazine, of volg ons op LinkedIn. Daar vind je artikelen, onderzoeksresultaten en nog veel meer.
Absoluut niet. Wij zijn tegen Boomer-gedrag: een mindset van vasthouden aan het oude. Van vroeger was alles beter en de jeugd van tegenwoordig kan niks. Ouderen kunnen Boomers zijn, maar Boomers zijn niet per definitie ouderen.
We willen gesprekken tussen Gen Z’ers en Boomers op gang brengen. Laten zien en voelen met welke negativiteit jongeren regelmatig te maken krijgen. Zo hopen we Gen Z’ers en Boomers juist bij elkaar te brengen. Maar voordat dat kan gebeuren, willen we eerst meer begrip tussen generaties kweken. Door verschillen uit te vergroten bijvoorbeeld. Door patronen in gedrag en communicatie te benoemen. Door een spiegel voor te houden. En ja, soms door gewoon een beetje te rellen.
Er is iets misgegaan waardoor het statiegeld op de blikjes nog niet is geactiveerd. Dit betekent dat je de blikjes momenteel nog niet kunt inleveren. Weggooien is natuurlijk een optie. Of bewaar je blikje(s) nog even. Zodra het statiegeld ‘werkt’, laten we het je weten via onze socials.