Veelgestelde vragen in categorie:
-
Hoe kan ik de betalingsfrequentie wijzigen?
- Ga naar youngcapital.nl/werkzaken en log in.
- Klik op ‘Gegevens wijzigingen’.
- Kies ‘Mijn uitbetalingsfrequentie’.
- Selecteer je nieuwe keuze: wekelijkse of vierwekelijkse betaling.
- Sla je wijzigingen op.
-
Hoe kan ik mijn loonheffingskorting wijzigen?
-
Ik heb een nieuw legitimatiebewijs. Wat nu?
-
Hoe wijzig ik mijn adres, bankrekeningnummer of telefoonnummer?
Je kunt zelf de betalingsfrequentie veranderen via Werkzaken. Check de stappen hieronder.
Wil je weten wanneer je wordt uitbetaald? Dat kun je hier terugvinden.
Je kunt je loonheffingskorting zelf aan- of uitzetten in Werkzaken. Check de stappen hieronder.
- Ga naar youngcapital.nl/werkzaken en log in.
- Klik op ‘Gegevens wijzigen’ en dan ‘Mijn loonheffingskorting’. Hier kun je op het potloodje klikken en ‘ja’ of ‘nee’ selecteren.
- Zet je handtekening en sla de wijziging op.
Als je een nieuwe ID-kaart of nieuw paspoort hebt, is het belangrijk dat je een kopie naar Werkzaken uploadt. Als we geen kopie van een geldig legitimatiebewijs hebben, mogen we je namelijk niet inplannen. Check de stappen hieronder hoe je dit doet.
- Ga naar youngcapital.nl/werkzaken en log in.
- Klik op ‘Gegevens wijzigen’.
- Aan de linkerkant van het scherm klik je op ‘Mijn identificatiedocument’.
- Vul de nieuwe gegevens in en voeg een kopie van jouw nieuwe ID-bewijs toe. Let op: voeg de voor- en achterkant van jouw ID-bewijs of paspoort toe.
- Check de wijzigingen en klik op ‘Wijzigingsverzoek indienen’.
Je kunt deze gegevens wijzigen via je persoonlijke account in Werkzaken. Check hieronder hoe je dat doet.
- Ga naar youngcapital.nl/werkzaken en log in.
- Klik op ‘Gegevens wijzigen’.
- Kies vervolgens wat je wilt wijzigen: ‘Mijn bankrekeningnummer’, ‘Mijn adresgegevens’ of ‘Mijn telefoonnummer’.